onsdag 14 oktober 2009

Onsdag

Idag har vi varit å träffat alla i mammagruppen, alltid lika trevligt:). Nästa onsdag ska vi bada så det ska bli kul, var verkligen jätte längesen vi gjorde det nu. Efteråt tog jag och Malin en promenad med barnvagnarna., mys. När det var avklarat gick vi hem till svärmor/farmor där vi blev bjudna på mat. Vi vuxna fick isterband med stuvad potatis, mums och Oliver fick fiskbullar med potatis å även han tyckte att det var riktigt gott;).

<3


Imorgon ska vi dona lite på tomten är det tänkt, kratta upp lite löv och så. Det kommer nog plutten tycka är skoj;). Så nu hoppas vi på att det blir bra väder imorgon också:).

3 kommentarer:

  1. Oj va de mammaträf igår, de har jag missat. eller var de med den andra mammagruppen? :) jag kunde ändå inte igår, men om de var våran mammagrupp skrev det på facebook eller familjeliv då? :D kram

    SvaraRadera
  2. Hej hej :)

    Jo jag hade tänkt det, men jag hittar inte till henne. sen vet jag inte vad jag ska köpa åt Jonatan :) ska du till malin? kram

    SvaraRadera
  3. Ja visst men jag vet inte ens vart kyrkan ligger men jag kan ju kolla på eniro :) är de alundas kyrka jag ska kolla efter :) kram

    SvaraRadera