måndag 9 maj 2011

Solig måndag

det här kommer verkligen bli en toppen vecka och börjar den på bästa sätt med en måndagslista:).
Idag känner jag mig glad för att...
  • vi har haft en jättebra helg med fina vänner och familj.
  • jag och mina smågrabbar har tillbringat hela dagen hos mor och syster ute i solen idag.
  • det verkar som att det ska bli fint väder mycket av kommande vecka.
  • blir förmodligen en lekdate med dom bästa nu i veckan.
  • på söndag ska vi åka till Åland och kika när lillasyster spelar fotboll. Ska bli kul att se vad Oliver säger pm buss och båtresan då det är första gången han åker båda delarna.
  • William har funnits hos oss i över en vecka nu.
  • det gick bra på vägningen av William idag. Han går nu upp fint i vikt.
  • jag får på mig mina gymnastikskor igen. Har även kunnat få på min förlovningsringen igen, så nu sitter den på fingret istället för hänger i halsbandet runt halsen. Är bara lite svullen i fötterna och smalbenen, men annars så har den mesta vätskan försvunnit:).
  • jag älskar alla mina grabbar så extremt mycket. Ni är verkligen det bästa som har hänt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar