måndag 23 maj 2011

dags att tänka positivt

har på känn att denna vecka kommer att bli lite tung för min del, så då känns det skönt att börja veckan med en måndagslista så jag kan försöka få bort dom jobbiga tankarna.
Idag känner jag mig glad för att...
  • vi har haft en mysig helt med vänner och familj. Har även kunnat grilla varje dag, nice;).
  • William blev hela tre veckor igår.
  • det gick bra på vägningen av lillhjärtat idag. Hela 700g upp på två veckor:).
  • jag faktiskt kommer ha det så lyxigt att jag kommer vara hemma ända tills slutet av nästa sommar, så nu ska jag bara NJUTA.
  • vi har lyckan att ha fått två otroligt fina pojkar, älskar er mest av allt.
  • jag har världens bästa sambo.
  • våran vovve blev 4 år igår.

1 kommentar:

  1. Hoppas veckan blir mindre tung än du trott!

    Härligt att han går upp så bra :) Man blir lite smått chockad efter varje vägning, haha.

    kramar

    SvaraRadera