onsdag 25 maj 2011

Blåsigt

blåser en hel del ute idag. Hmm typiskt jag som hade tänkt vara ute på tomten medans Oliver är på dagis idag och få lite gjort. Började rensa lite ogräs så fort vi kom hem från dagislämningen, men fick inte hålla på speciellt länge eftersom jag hade en hungrig liten gosse i vagnen. Ville inte amma ute eftersom det blåste så mycket så det var bara att gå in. Och nu orkar jag inte gå ut igen:/. Aja får väl försöka få lite ordning här inne istället då;).
Sen på eftermiddagen när vi hämtar upp Oliver igen så drar vi vidare till svärmor. Har varken ork eller lust att äta själv. Och eftersom hon också hade blivit själv till middagen annars så passade det ju perfekt:).
Hoppas ju dock på att det blåser mindre då. Har ju mina misstankar om att den liten herre vill åka kana hos farmor.
Nej nu ska jag nog försöka väcka sambon, så vi hinner umgås lite innan han drar till jobbet.

2 kommentarer:

  1. men jag är ju också själv mycket! men hit har du ju inte varit :/ nu blir jag lite ledsen!

    SvaraRadera
  2. ja verkligen vilket blåsigt väder vi har. hoppas de ger sig snart så man kan vara ute mer. Hur e de med er då? :) kram

    SvaraRadera