måndag 16 maj 2011

Sen måndag

har inte haft tid för att sitta vid datorn idag.
Men en liten måndagslista ska jag nog hinna med iaf;)
Idag känner jag mig glad för att...
  • vi hade en toppendag igår, trotts och ruskväder. Båda våra fina pojkar var jätteduktiga under hela dagen, så det kommer absolut bli fler gånger som vi åker båt:).
  • vi har haft en riktig mysdag här hemma idag. Blev lite som en söndag, bara legat i soffan och haft det bra.
  • Oliver ska få gå till dagis imorgon. Som han har längtat efter sina kompisar.
  • jag ska hälsa på på jobbet på onsdag eller torsdag.
  • blir nog en sväng till Thuns i veckan.
  • på fredag har jag och älsklingen våran förlovningsdag.
  • vi har två helt underbara söner som vi älskar över allt annat.
  • det är så otroligt grönt och fint ute just nu. Älskar verkligen den här tiden på året. Lite mer värme och allt skulle vara perfekt;).
  • mina fina Easy tones har kommit hem, så nu är det bara att börja med promenaderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar