lördag 7 maj 2011

Morgonmys

trodde först att jag skulle få vara själv en sväng nu på morgonen. Vaknade strax innan sju och kände mig pigg så jag gick upp i hopp om att hinna med lite frukost för mig själv. Han bara gå på toaletten innan jag hörde liten ligga och gnälla i sängen sin. Tydligen så tyckte William inte att mamma skulle behöva vara uppe helt själv;).
Så nu sitter vi och väntar på att dom andra två sjusovarna ska vakna så vi kan äta frukost tillsammans istället.
Verkar för den delen bli fint väder idag med. Säger som Oliver Härligt, härligt:)

1 kommentar:

  1. Hihi, klassikern :) Gabriel vaknar alltid strax innan 6 så antingen ligger vi kvar i sängen och myser efter amning eller så går vi upp. Går vi upp så brukar jag alltid höra Alexander komma tassande efter bara sekunder. Kommer nog dröja länge innan jag kan sitta för mig själv med en kopp te på morgonen :P

    SvaraRadera