måndag 2 maj 2011

Måndag i Maj

Idag känner jag mig glad för att...
  • Vår älskade lilla son och Olivers lillebror William kom till världen igår.
  • förlossningen gick bra och vi fick åka hem redan igår.
  • jag känner mig oförskämt pigg.
  • jag kunde gå mycket bättre direkt efter förlossningen än vad jag har gjort på flera veckor nu. Har inte ont i benen av vätskan länge även fast det finns massor kvar.
  • jag har världens bästa familj, älskar er över allt annat.
  • vi har ett spännande projekt på G här hemma.
William vägde 3830gram och var 52 lång. En stor gosse mot vad sin storebror var när han kom.
Så älskad från första stund.
Bröderna bus
Älskar mina grabbar

7 kommentarer:

  1. Guuu så söt! William, jätte fint namn nu valt!
    Må bäst nu! Kramar

    SvaraRadera
  2. Så fin! Det gjorde ni bra :) fina bröderna med. Ser ut som att oliver tagit allt bra :D skönt att slippa ha ont i benen. Hoppas vätskan försvinner snart med.
    Massa kramar

    SvaraRadera
  3. Så himla söta :D söta när dom sover :D kram kram

    SvaraRadera
  4. Jätte grattis till er! Vad skönt att allt gick bra. Nu är du också omgiven av grabbar =) Stor kram till er alla.

    SvaraRadera
  5. va fina bilder på dina grabbar =) sååå söta.. fint namn han fick :) passar ju jätte bra =) ha de fint. kram

    SvaraRadera
  6. Jodå, hörde om era planer :) Spännande :)
    Vi ses gärna i helgen om ni kan. Gabriel är idag lite täppt i näsan och varig i ögat så får se hur det tar sig först. Hoppas han slipper bli förkyld men vore ju dumt att han smittar William när han bara är en vecka om det skulle bli värre. Fredrik ska iväg hela lördagen i helgen men om ni kan söndag kanske?
    Vill höra allt om förlossningen sen med :)
    kramar

    SvaraRadera