måndag 31 januari 2011

Min måndag

får bli en kort måndagslista den här veckan. Har tyvärr inte ork för annat.
Men idag känner jag mig glad för att..
  • även fast Oliver är inne i världens trotts period just nu så har han ändå stunder som han är den finaste lilla killen i världen. Finns verkligen ingen som kan få mitt dåliga humör att försvinna som honom.
  • jag har fått en jättefin award av fina Anna. Ska lägga upp den så fort jag får ork och tid.
  • i juni blir jag faster igen, ska bli SÅ skoj att vi får barn nästan samtidigt.
  • vi har en massa skoj inplanerat till i helgen. Bla bad och grillning i skogen. Kan nog även bli en filmkväll så vi kan inviga min popcorn maskin som jag ska få av sambon som tidig alla hjärtans dag present:).
  • på fredag ska jag och Cicci åka och få massage, luncha ihop och så ska vi nog storhandla också, skoj skoj.
  • jag förhoppningsvis kan börja räkna ner dagarna för hemgång. Ska ringa försäkringskassan nästa vecka och kolla hur det går med papperna. Håller tummarna för att man ska få det beviljat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar