lördag 8 januari 2011

Mardrömmar?

Oliver har börjat sovit jättedåligt dom senaste dagarna. Natten till igår var han vaken mellan 23.30-04.30. Då var det tur att man jobbade em och inte fm igår.
Inatt har han sovit LITE bättre, men dom gånger han vaknar så skriker han i panik och slänger sig runt halsen på en. Sen vill han helst ligga på mig och kramas HÅRT. Sen är han även extra grinig och känslig under dagarna också. Vill helst att man ska bära runt på honom hela tiden eller sitta och kramas med honom. Säger man åt honom när han gör något dumt så lägger han sig på golvet och rent utav bryter ihop:/. Antar att det är en period grej bara, men hoppas dock att den är över snart. Har ju som sagt inte så mycket kraft till övers just nu. Men nog om det.

Idag är det trotts sömnbrist en bra dag. För jag har ju SEMESTER både idag och imorgon:). Det är verkligen så skönt att veta att jag har fyra lediga dagar framför mig.
Och snart ska vi göra oss iordning, för om ett tag ska vi åka och hämta upp mamma och Anna. För att sedan åka vidare till Gimo där det är fotbollscup idag. Jag och Oliver åker dock hem till Eva en sväng först. Sen får Oliver stanna hos farmor när jag drar upp på cupen jag med för att heja på lillasyster som ska spela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar