torsdag 20 januari 2011

Våran dag

har verkligen svängt upp och ner.
Började dagen med att ta en tripp in till stan för lite shopping. an ju säga att det har kliat i shoppingfingrarna ett bra tag nu;).
Fyndrade en hel del måste jag säga.
Till mig:
  • en klänning från Gina Tricot. Funkar jättebra nu med magen, men kommer även att funka bra sen när det är dags för amning.
  • en tunika från Pop
  • en jättefin blus från Lindex, även denna kommer att fungera bra när mini har kommit.

Allt detta för bara 250:-

Till Oliver:

  • gummistövlar som han kan ha till våren, från Pop
  • en blixten tröja som han själv valde från KappAhl
  • en svart skjorta från HM

Detta kostade också ca 250:-

Till mini:

  • En body från KappAhl

Denna var GRATIS:). Hade en kupong som jag fick ur en mamma tidning;).

Sen har jag varit hos lillasyster eftersom det har varit lite kaos idag. Vi fixade lite med veden och sen fixade vi middag. Idag blev det tacos:). Blev kvar där tills halv sju, sen var vi tvungna att åka hem dels för att elda, sen för att jag var så otroligt trött.

Synd att lekplanerna med Malin & Jonathan fick bli inställda idag, hade verkligen varit kul att ses vännen. Men som sagt så ses vi ju nästa helg iaf:).

Nu har jag även pratat med mamsen och hon är på väg hem nu:). Så skönt att äntligen kunna andas ut. Förmodligen blir det en väldigt tidig kväll för min del. H skulle ändå jobba över inatt, så det är ju ingen idé att sitta uppe och vänta på honom. Hehe, hade iof sig inte orkat det annars heller;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar