söndag 16 januari 2011

Back on track

idag känner jag mig helt återställd:). Har till och med fått i mig en ordentlig frukost. Kände mig bättre redan igår, bara jäkligt trött. Sen vågade man ju inte stoppa i sig vad som helst. Så halva dagen levde jag på blåbärsoppa och en smörgås. Men middagen gick helt okej att få i sig.
Idag ska vi iväg till svärmor, vi ska ju fira sambon som fyller år på tisdag egentligen, men eftersom han jobbar em den här veckan så tar vi det nu ist.
Han har även fått sina presenter av oss nu på morgonen eftersom jag och H går om varandra på både måndag och tisdag.
Han blev iaf nöjd över sina presenter.
Han fick en Easy Cut och en Tassimo kaffemaskin.
Oliver tyckte vi kunde lämna tillbaka Easy cuttern. För han var nämligen livrädd över att vi skulle klippa honom med den, haha. Ingen big fan av att bli klippt där inte;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar