söndag 9 januari 2011

Dagens

Idag går man ju in i v 25.
Och dagen har vi spenderat i Gimo och kikat på fotboll idag igen. Gick kanske inte lika bra idag. Men nog tycker jag att dom var duktiga trotts allt. Och LITE skönt tyckte jag nog det var att få komma hem i skaplig tid;).
Hade först planer på att gå in och handla något som vi skulle ha till middag så jag kunde slänga ihop det tills sambon kom hem från jobbet. Men tyvärr så skiner orken som vanligt med sin frånvaro, så istället ringde jag H och sa att han fick ta med sig hämtmat hem ist. Kan vara gott det med ibland, vi äter ju nästan aldrig ute längre.
Men snart hoppas jag på att kunna få med mig sambon på bio och självklart att vi äter ute före:).

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det låter som en kanonidé. Kan nog glömma att gå på bio på mycket länge när nummer 2 ploppat ut. Nästa lediga helg för mig är den sista i januari. Är även ledig nästa söndag.

    Hoppas du fått sova bra i nett! Jättejobbigt när ens barn sover illa. Du får tänka på att du snart går hem från jobbet och förhoppningsvis kan återhämta dig en del när Oliver är på dagis.

    kramar

    SvaraRadera
  2. de ser så mysigt ut med magen ju :) va tror du de blir för nått? pojke eller flicka? jag tror på flicka. kram

    SvaraRadera