söndag 2 januari 2011

Skönt avslut på veckan

Igår gjorde vi i stort sätt ingenting. Bara slängde ihop lite god mat och efterrätt på det:). Hade ju potatisgratäng kvar sen i fredags och till det gjorde vi inbakad fläskfile, mums.
Idag har vi iaf fått LITE gjort. Har varit ute och testat hundpulkan och fixat lite med veden. Sen har vi även hunnit med att städa av lite här inne, behövdes efter helgens bravader;).

Tyvärr hade vi inte hunnit ploga innan så det vart ganska tungt för Yoshi.
Men när vi kom ut på vägen där det var plogat lite bättre så gick det kanon.
Hoppas verkligen vi hinner använda den lite mer i år för både Oliver & Yoshi tyckte det var roligt.
Nu ska jag försöka få i säng Oliver så jag och sambon kan få ha lite mys i soffan och kika på någon bra film.
Imorgon är det jobb som gäller för min del. Hade ganska mycket ångest över det tidigare idag, men nu känns det helt okej. Vet ju att den här tiden som jag har kvar på jobbet kommer att gå fort, bara jag slipper att få mer ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar