måndag 3 januari 2011

Första

måndagen för året.
Och idag är jag glad för att...
  • jag klarade av att jobba hela dagen utan några som helst problem.
  • jag har semester i helgen, så den här veckan känns inte lika tuff längre. (skulle annars ha jobbat sex av sju dagar)
  • jag har haft en massa mysdagar med mina fina grabbar.
  • nu är det bara ca 8v kvar att jobba ifall jag får beviljad havandeskapspenning.
  • har dagar då jag inte mår illa alls. Hade så även när jag gick med Oliver. Illamåendet kom dock tillbaka i v30 då. Får hoppas att jag slipper det den här gången.
  • Oliver pratar som aldrig förr. Man får inte en syl i vädret, haha. Så kul när man verkligen börjar förstå allt han säger.
  • Magen växer så det knakar. Känner även pyret i magen flera gånger/dag.
Magbild för v24

Wow, magen såg verkligen gigantisk ut på det här kortet.

1 kommentar:

  1. jätte fin mage du har =) ser sååå mysigt ut. man blir ju så sugen på en till. kram

    SvaraRadera