måndag 17 januari 2011

Måndagslistan

kommer här:).
Idag känner jag mig glad för att...
  • jag klarade mig ganska lindrigt undan från magsjukan, vissa på jobbet hade legat flera dagar.
  • Oliver & H har klarat sig från magsjukan, peppar peppar.
  • Min käre sambo fyller 26 år imorgon.
  • Jag ska till barnmorskan på onsdag och lyssna på pyret, mys.
  • Pyret har äntligen börjat böka omkring ordentligt igen efter två dagars vila. Usch, var nästan nervös för att något hade hänt där ett tag:/.
  • jag har världens underbaraste familj och vänner.
  • det börjar bli ljusare om dagarna, är inte bäcksvart när man kommer hem efter att ha slutat 16.00. Med andra ord. VÅREN NÄRMAR SIG:).

1 kommentar:

  1. Sv: hahaa nja det tror jag inte att jag har inte vad jag vet :D hahaa det vet jag inte för den funkar inte så bra ibland :/

    SvaraRadera