fredag 21 januari 2011

Äntligen

nu är det mindre än hundra dagar kvar tills pyret kommer:). Så skönt att det har kommit ner på två siffror istället för tre. Börjar verkligen närma sig nu, hihi. Och ännu närmare att man får gå hem från jobbet och bara njuta av att vara gravid igen. Kunna ha en massa ork eller ja lite iaf, för att busa med Oliver.

Idag jobbar jag kväll och sen jobbar jag även resten av helgen. Men för en gång skull så känns det ändå helt okej. Vi har planerat in en del roliga saker som vi har tänkt göra. Dels att baka semlor, mums.
Men nu ska jag lägga mig i soffan en sväng innan det är dags att dra.

1 kommentar:

  1. Känns verkligen som en stor skillnad så fort man är nere på två siffror :) Jag tycker det är så kul nu så fort man byter tiotal. På måndag är jag nere på 69 :) Häftigt! Snart har vi våra små <3
    Hoppas jobbhelgen går bra! Jag är ledig i morgon i alla fall. Gör stor skillnad från att jobba hel helg.

    SvaraRadera