torsdag 6 januari 2011

Torsdag= söndag

härligt det är med röda dagar ibland. Inte för att det spelar så stor roll för oss egentligen, själv har man ju oturen att jobba även om det är röda dagar eller storhelger:/. Men just idag har jag varit ledig:).
Vi började dagen med en ordentlig sovmorgon. Det behövdes vill jag lova, kände mig mycket bättre imorse än vad jag gjorde igår kväll.
När vi väl hade vaknat och ätit frukost allihopa drog vi iväg för att handla. Det ekade nämligen tomt i kylen här hemma. Har även frostat av frysen idag så även den kunde fyllas på med lite ny mat:).
Nu har vi precis ätit middag. Baconinlindad kyckling och klyftpotatis, mums så gott det var. Man har bra tur ändå, som har en karl som är så duktig på att laga mat;).
Oliver och H har intagit soffläge och jag själv ska försöka städa undan lite här hemma.

1 kommentar:

  1. Du är jättefin i din gravidmage! Minst lika vacker som andra gravidisar! Men jag vet hur det är, man ser oftast det vackra hos andra men inte hos sig själv.
    Massa promenader måste det bli ja :)

    Vilken lyxmat så här mitt i veckan :) Skönt med sovmorgon med. Jag fick ingen direkt idag så har halvsovit på soffan, eller försökt för så fort man halvsover så är marodören igång och hoppar på en alternativt gör ngt som han vet att jag reagerar på och flyger upp för att hindra honom från att göra.

    SvaraRadera