fredag 14 januari 2011

Urk

(varning, lite äckligt)

det beskriver nog ganska exakt hur jag känner mig just nu.
Hade som sagt inte turen att slippa magsjukan:/. Så natten till idag slog den till med all kraft. Fick bo inne på toaletten i över tre timmar. Kunde inte lägga mig ner för då mådde jag bara illa. På morgonen kunde jag äntligen lägga mig ner utan att kräkas och då tog H Oliver när han vaknade så jag fick sova några timmar. Tror jag sov nästan till två, med undantag att det blev några toalett besök. Så efter det kände jag mig hyfsat pigg. Kan fortfarande varken äta eller drick för då kommer det bara upp igen. Dock känns det lite bättre när man faktiskt har något i magen. För s*tan så ont det gör att kräkas på tom mage:/. Trodde nästan att bebisen skulle komma med upp där ett tag.
Nej nu får det faktiskt vända snart. Tvätt och diskberget bara växer och jag har absolut INGEN ork alls för att ta tag i det. Hoppas man mår bättre imorgon så kanske man kan få undan lite då ist.

2 kommentarer:

  1. Usch, tycker så synd om dig! Magsjuka är verkligen vidrigt att råka ut för. Hoppas du mår bättre i morgon men vila istället för att skynda undan med tvätt och disk. Den ligger ändå kvar där tills du mår bättre! Man behöver vila någon dag extra med tycker jag. Känner ju sig helt utpumpad efter att inte ha kunnat få i sig något på ett tag.
    Krya på dig!

    kramar

    SvaraRadera
  2. usch då stackare. va jobbigt för dig, inge kul ju och kräkas hela tiden. hoppas du snart blir bra. håller tummarna. kramar

    SvaraRadera