torsdag 24 september 2009

Torsdag

I förmiddags var vi ut på en promenad med Cillan, efter det gick vi hem till henne och fixade lite lunch. Oliver hann även bada lite med faster:).

Hatar verkligen Henkes eftermiddags veckor, fy vad trista dom är:/. Som tur är blev man ju räddad från att sitta själv idag. Alex kom över och busade lite med Oliver och kollade på idol.
Har även vunnit en till auktion på tradera idag:). Det var en overall+mössa från polarn och pyret. Blir perfekt att ha på dagis. Å det kostade bara 300:- + frakt. Såg att bara mössa gick på 250:- så det får man ju vara nöjd med;). Nu är det bara att hålla tummarna för att dom är lika fina som dom såg ut att vara. Stod i beskrivningen att dom knappt var använda, så det borde inte vara några problem.

Hmm, var precis in på Internetbanken å kikade lite. Kan fortfarande inte se hur mycket jag får i föräldrapenning den här månaden. Brukar ju alltid kunna göra det dan före utbetalning:/. Hoppas verkligen inte det ska krångla. Känns som att risken finns eftersom det var ett tag sen jag tog ut fp. (Har ju jobbat hela sommaren). Men men det återstår att se imorgon. Men eftersom vi ska till Thuns imorgon så hoppas jag på att pengarna finns på kontot i morgon bitti när jag vaknar.

Nu ska jag kika lite på tv innan sambon kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar