söndag 27 september 2009

Söndagsmorgon

Kan ju med gott samvete säga att jag mår riktigt bra idag:). Jag var ju som sagt på 50-års kalas igår me min kära kollegor. Shit så kul det var, dock blev det en ganska tidig hemgång för min del eftersom jag hade Oliver å han är ju inte direkt den som tar sovmorgon;).

Hann även åka å shoppa lite kläder åt Oliver på bytardagarna igår. Gjorde faktiskt en hel del kap.
1 overall (den var som ny)
1 vårjacka
temobyxa+jacka
en brio åkpåse, så det blir perfekt till våran vagn.
5 par byxor
en massa barnböcker.
gardiner med dö skallar på. Min käre sambo är ju galen i sånt.
ett barnspel
Allt detta för endast 500:-
Så nog kan man säga att jag är riktigt nöjd över gårdagens fynd:). Blir nog även att åka till östhammar för att se om man kan fynda något där med.
Är så skönt att veta att Oliver vinterkläder är färdigshoppade. Det kostar ju som sagt en liten slant, ändå så har vi kommit undan otroligt billigt i år.

1 kommentar:

  1. va roligt med lite fest :) de behöver man ibland, emn jobbigt när man vet att man ska upp tidigt, hoppas de gick bra ändå. va mycket kläder du köpte till han :) och va billigt allt gick tillsammans vart också =) kram

    SvaraRadera