lördag 12 september 2009

Inte min dag idag:/

Eftersom det var väldigt fint väder idag så hade jag tänkt att jag skulle passa på att tvätta lite så man kunde hänga det ute. Å vad händer, jo tvättmaskinen pajjade:(. Ingen rolig utgift nu eftersom kastreringen på Yoshi kommer att kosta minst dubbelt så mycket än vad det först var sagt. Så jäkla less just nu. Vi som ÄNTLIGEN började få ett sparkapital. Aja, antar att det är sånt här det är meningen att det ska gå till.
Skulle ju ha putsat färdigt resten av fönsterna idag, men efter att tvättmaskinen gick sönder så försvann all ork:/. Typiskt när man ändå hade barnvakt. Sen märkte jag att vi inte hade några gardiner som jag ville sätta upp, suck. Har iaf lagt in en beställning nu, så dom ska komma senast på tisdag;).
Nej nu måste jag försöka hitta nån vettig tvättmaskin.

1 kommentar:

  1. usch va tråkigt att tvättmaskinen är paj. de är inge roliga utgifter att betala ju. hoppas de löser sig med det. och att du får en trevlig helg. kram

    SvaraRadera