fredag 18 september 2009

Fredag YES

Tänk snart har hela Henkes lediga vecka gått:/. Aja, vi har iaf hunnit med lite.
Idag har jag hängt upp gardinerna i köket, äntligen ser det lite hemtrevligt ut igen:). Har även plockat fram lite barnsaker som ska ut i förrådet. Ska bara klä på lilleman så ska jag gå ut med det. Sambon är ju redan ute och trimmar lite på tomten, så duktig så;).

Imorgon är det tänkt att vi ska bada, måste bara te reda på när det är Sandviks tid. Perfekt att få bada GRATIS en gång i veckan. Anna med familj ska nog också dit. Får se om det är mycket folk där då, i så fall får vi prova att gå på kommunals tid nästa gång ist.
Såg även att det var marknad i Östhammar imorgon, får se om man tar sig dit en sväng också. För sen på em kvällen blir det att umgås med Anna med familj. Laga god mat och kika på tv/film. Ska bli superskoj:).

1 kommentar:

  1. Åhh, ska bli kul att se allt ni fixat i morgon :) Bada gratis är ju aldrig fel ;) Jag köpte swimpants till Alexander eftersom jag inte hade möjlighet att ta mig till ngt ställe med badbyxor. Hoppas det fungerar lika bra nu...
    Vi ses imorn!

    SvaraRadera