måndag 21 september 2009

Måndag igen då

Idag är det en riktig segdag här hemma. Oliver har verkligen haft en usel natt, sen gick nattningen p*ss också:/. Är sjukt trött idag, känner att det gör ont i hela kroppen. Men trotts mina smärtor så har man ändå varit snäll å givit sin kära sambo lite massage innan han drog till jobbet. Jo jag vet, man är ju bara för snäll;).

Sen får man ju inte glömma att våran lilla prins faktiskt blir 10 månader idag:). Helt sjukt ju, bara 2 månader kvar tills han fyller 1 år. Snacka om att man börjar bli nojjig, det är inte lång kvar nu till han ska börja på dagis och man själv ska gå tillbaka till jobbet. Usch jag vill inte:(. Fast på en gång så tror jag att det kommer att gå jättebra. Sen kan man ju hoppas på att det kanske kan komma ett syskon till Oliver ett tag därefter;).

Måste ju även berätta att jag ropade hem en JÄTTEFIN klänning på tradera igår. Kostade bara ynka 125:- + frakt på 40:- så för 165:- fick man en riktig liten festblåsa:). Helt ny är den också. Hoppas den kommer snart så man kan prova om den passar.

Nej man kanske skulle försöka röjja lite här hemma medans mini sover. Men samtidigt känns det så meningslöst, blir ändå lika skitigt igen inom nån timma:/.

Blir nog att kika på lite vinterkläder till Oliver ist:).

1 kommentar:

  1. Hej hej :) va roligt med dagis :) när ska oliver sättas på dagis? :) Går du tillbaka helt till jobbet då? eller jobbar du extra? Kram

    SvaraRadera