måndag 28 september 2009

Inte riktigt på topp

Känner mig riktigt deppad just nu:/.
Idag var det ju fotografering på öf som jag hade bestämt att jag skulle gå på. Hade ju varit så kul å få ett till fint foto av Oliver. Men men, är man så snurrig som jag är just nu så är det inte så mycket att göra åt. Kan ju säga att jag helt glömt bort det, jag som pratade om det senast i förrgår.
Börjar bli så less på att jag är så glömsk nu. Jag trodde det skulle bli bättre när man slutade amma, men icket. Oftast handlar det bara om småsaker men det känns ändå så onödigt.
Jag vet ju att jag inte får den bästa sömnen just nu. Men det har jag ju inte fått sen Oliver föddes och jag tycker allt bara blir värre. Usch ibland blir jag nästan gråtfärdig för jag håller på som jag gör:*(. Jag brukar liksom inte hålla på så här. Jag bukar vara den som har någorlunda koll på läget.
Som funderingarna går nu så ska vi prova att flytta in Oliver i sitt rum nästa vecka då Henke har ledig vecka. Så får vi turas om att kliva upp eller om vi lägger en madrass så man kan sova där inne ist. Som det är just nu så blir det ju jag som kliver upp oftast eftersom jag har spjälsängen på min sida. Sen är det även jag som tar honom på morgonen. För mig spelar det inte så stor roll att jag får gå upp tidigt, bara jag skulle få sova lite längre pass på nätterna. Aja det är ju bara att hoppas på att det här vänder snart.
Inatt sover ju jag och Oliver hemma hos mamsen. Så det är väl bara att hoppas på att Henke passar på att sova när han har sängen för sig själv.
Blir nog en hyfsat tidig kväll för mig också. Ska ju upp tidigt imorgon då jag ska skjutsa min farfar in till stan imorgonbitti.

1 kommentar:

  1. de kommer säkert gå bra med att flytta in oliver i sitt rum :) han kanske sover bättre då också. :) hoppas ni mår fint. kram

    SvaraRadera