tisdag 26 april 2011

Väntar och väntar

ringde till barnmorskan tidigt på morgonen idag eftersom jag skulle få en tid idag ifall det inte hade kommit någon bebis i helgen. Deras sköterska ringde upp vid halv nio men då sa hon bara att barnmorskan skulle ringa upp senare så jag fick en tid. Så nu sitter man och väntar. Får se om dom ringer upp eller inte, dom hade tydligen dåligt med personal idag. Har ju ändå en tid inbokat imorgon med min egen barnmorska så just nu känns det som att jag lika bra kan vänta tills dess.
Annars så blir det bara soffhäng idag, har verkligen ingen ork. Helst skulle jag bara vilja gräva ner mig någonstans. Blä är verkligen less på att vara gravid just nu. Eller nej egentligen så är jag bara less på att vara svullen och ha ont pga det. Det är obekvämt att ligga, det gör ont när jag sitter för länge och sen kan man knappt gå längre:/. Jupp ibland är det underbart att vara gravid. Aja för vara glad över att jag slapp allt sånt här när jag gick med Oliver.

1 kommentar: