måndag 11 april 2011

Ny vecka igen

idag måndag känner jag mig glad för att...
  • vi har haft en toppen helg tillsammans med vänner och familj.
  • både igår och idag tillbringade vi nästan hela dagarna utomhus.
  • våren är här= snödroppar, tussilago, skilla och fjärilar, mys:)
  • solen gör att jag får lite extra energi och det behövs just nu.
  • idag kunde jag hänga ut första tvätten, så skönt att slippa ha det hänga inomhus. Torkar på ett kick gör det också;).
  • har börjat kratta lite på tomten idag, men det kommer ta sin lilla tid. Nackdelen med att ha stor tomt. Men det är att ha börjat lite iaf.
  • vi har en som som ÄLSKAR att vara ute, vilket är perfekt då jag är precis likadan:).
  • vi närmar oss med stormsteg att få träffa vår nya lilla familjemedlem, längtar. Ska bli så spännande att se vem som gömmer sig där inne i magen.
  • imorgon blir det storhandling när jag har lämnat av mini på dagis. Sen hem till svärmor för lite lunch, skitprat och sen ska jag få sofföverdraget tvättat. Nice att få det gjort innan pyret kommer.
  • H jobbar eftermiddag och det positiva med det är att jag har tvn för mig själv på kvällarna;). (Annars så är det just em veckan som jag HATAR).
  • jag har världens bästa familj och jag älskar er över allt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar