måndag 18 april 2011

Kör på

med en måndagslista iaf:)
idag känner jag mig glad för att...
  • vi har haft en toppen helg med både vänner och familj.
  • jag har en otroligt duktig sambo som försöker för fullt med att få ordning på tomten. Har lite smått ångest över att jag inte kan hjälpa till, men så är det just nu.
  • det blev grillat även i helgen, mums.
  • ja har klickat hem lite amningsvänliga plagg, så nu är det bara att hålla tummarna för att det biten ska fungera bra sen när bebisen bestämmer sig för att titta ut.
  • BB-väskan är nu packad:). Hihi, ja jag vet att jag har sagt att jag skulle ha gjort det för ett tag sen, men det har liksom inte blivit av. Imorgon ska jag även ta fram babyskyddet och lägga in det i H´s bil.
  • det är påsk i helgen:). Bara det blir fint väder så blir det säkert lite grillning då med:). Tyvärr så ska ju H jobba hela helgen (om inte bebisen kommer då dvs). Men som tur är får jag sällskap av svärmor och kanske även Cillan någon dag.
  • dom senaste dagarna har jag vaknat upp till att Oliver ligger bredvid och säger "Mamma, jag tycker om dig" Är ju verkligen helt galet hur mycket jag älskar den där ungen.
  • jag har fått årets första myggbett, vad är mer vår än det;).
  • nu är det inte långt kvar tills BF, spännande:).

2 kommentarer:

  1. Man kan ju hoppas att man själv går ner minst ett halvkilo i veckan. Byter vikt liksom :) det är skönt att han växer och mår bra :)
    Jag kommer ju inte ha ngn bebis längre sen när jag jämför med din, hihi. Om inte du kläcker ur dig en 5-kilos då ;)

    Det är alltid mysigt att börja veckan med att tänka positivt. Tror Henke har överseende med att du inte orkar greja på tomten just nu ;)

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin måndagslista! Glad påsk!

    SvaraRadera