lördag 2 april 2011

Slödag

varken jag eller Oliver har kommit ur sovkläderna än. Ska jag vara ärlig så vet jag inte om vi kommer göra det heller;). Har inte ork för någonting alls, men samtidigt så känns det dötråkigt att bara gå hemma. Sambon jobbar ju hela helgen så jag och Oliver får försöka roa oss själva så gott det går. Som tur är har han ju ledig vecka nästa vecka så det kompenserar helgjobbet:).
Funderar lite smått på om man ska försöka ta sig iväg till simhallen och bada med Oliver. Vet att han skulle uppskatta det. Men vi får se vilket humör vi är på när det närmar sig;).

Olivers bekymmer när vi vaknade:
"Mamma nappen e borta. Å NEJ, mamma har ätit upp nappen"
Haha, ja vad svarar man på det.

1 kommentar:

  1. Hihi, Maria, inte äta olivers nappar :p

    Vi har också hemmadag men jag tycker det gör så stor skillnad att komma ur pyjamasen :)

    Tack för alla grattis :) kommer nog snart vara redo för vardagen. Har fått lite sömni natt men har fått så satans ont i rygg och mage. Tror och hoppas det är för att jag slarvat med medicinen. Trodde jag skulle slippa under denna amning med :S men, men inget är sig likt andra gången ;) hoppas du och magen mår bra! Snart kommer jag nog vara avis på mage igen, haha.

    Kramar

    SvaraRadera