onsdag 27 april 2011

Spännande

fick som sagt ingen tid igår. Var skapligt irriterad när barnmorskan väl ringde upp vid tre tiden. Tycker nog att sköterskan som jag pratade med på morgonen kunde ha sagt det.
Men ska dit idag iaf. Känns ganska skönt att få träffa min barnmorska faktiskt. Så nu går jag bara och håller tummarna för att det faktiskt har hänt något sen i fredagskväll. Slemproppen började lossna redan i lördags, men sen hände det inte så mycket mer. Inatt har jag även haft lite förvärkar, men även dom försvann så fort jag somnade om, SUCK.
Allt känns så konstigt eftersom allt är så olika mot var det vid Olivers förlossning. Då kom liksom allt på en gång och den här gången verkar det kunna bli väldigt utdraget. Men med lite tur så går det ändå fort på slutet.

2 kommentarer:

  1. Det är ju som vanligt *suck* Förstår att det kändes drygt. Hoppas det går bra idag iaf! Hon borde ju kunna göra en hinnsvepning eftersom du är öppen en del redan :) Har slemproppen börjat släppa så tror jag inte det är så långt kvar. Ni får väl färdknäppa om det inte hänt ngt ikväll ;)
    Tänker på dig massa nu om dagarna! Och Alexander pratar om Oliver hela tiden :) We miss you och hoppas på bebis idag!

    Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Ville bara lämna ett avtryck och visa att du har en ny läsare. Jag är släkt med Erika som har Elton. Spännande med väntan på bebis. Lycka till och hoppas den kommer snart. /Sara http://ullna.blogg.se Sara.roven@gmail.com

    SvaraRadera