söndag 3 april 2011

Precis som det ska vara

behöver nog inte ens säga att jag är galet trött idag. Har ALLTID varit väldigt beroende av vädret och när det är sånt här gråväder ute så hjälper det inte så mycket:/. Hoppas verkligen det stämmer att det ska bli SOL imorgon, känner att jag behöver all energi jag kan få just nu.
Förmiddagen har jag och Oliver tillbringat i soffan. Har inte så mycket som rört ett finger i onödan. Men nu blir det att slänga ihop något mumsigt till lunch och efter det ska vi försöka damsuga så det är gjort tills mannen i huset kommer hem. På em ska vi åka och handla och skjutsa Anna på fotbollen.

2 kommentarer:

  1. via ordentligt nu :) inte långt kvar nu ju :D hihi.. kram

    SvaraRadera
  2. Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)
    Du hittar tävlingarna högst upp i högerspalen:)

    SvaraRadera