onsdag 20 april 2011

Trött är bara förnamnet

har känt mig helt slut idag. Kanske inte så konstigt med tanke på hur dåligt jag sover om nätterna och det har jag gjort en längre tid nu. Dels för att jag måste upp och pinka ca en gång i timmen, det har dock varit bättre dom två senaste nätterna då jag bara har behövt gå upp två ggr/natt. Men sen vaknar jag så fort jag rör mig eftersom jag har så ont i benen. Har ju samlat på mig enorma mängder med vätska nu, inte roligt kan jag säga. Så just nu sitter jag mest bara och håller tummarna för att det snart ska vara dags för bebisen att komma ut.

Dagens mage 38+4
Känns som att magen har sjunkit en del. men det kanske bara är önsketänkande från min sida;)
Magen med Oliver 38+2
Känner att jag hela tiden går och väntar på tecken redan. Det är ju för sjutton tio dagar kvar till beräknat BF och sen är det ju inte helt omöjligt att man går över iaf två veckor på det:/. Gah kommer verkligen att bli galen om det blir så. Men mest bara för att mina ben bara blir större och större och det gör redan ont att gå, vad kommer det då göra om tre veckor. Usch vill inte ens tänka den tanken. Hoppas verkligen vätskan försvinner snabbt efter förlossningen så man kan börja röra på sig lite igen.

1 kommentar:

  1. den ser ut att ha sjunkit en del , eller hade du högrestående mage med oliver?

    SvaraRadera