torsdag 14 april 2011

Utedag

tror vi var ute ca 6h idag och då slutade det med att jag nästan fick släpa med mig Oliver in. Men ska jag vara ärlig så tycker jag bara det är bra att han tycker om att vara ute. Blev både lunch och mellis ute i solskenet, underbart. Dock är mina ben och fötter inte lika glada över hur mycket jag har stått och idag:/. Men blev iaf lite mer krattat på tomten. Har fortfarande mycket kvar, men det får ta den tid det tar.
Tycker för övrigt att det är jätteskönt att H´s em vecka snart är över. Har varit tufft på kvällarna nu när Oliver inte har velat sova och jag inte har orkat med bråk och stök. Oftast har han även vaknat igen efter han har somnat och då säger han att han tycker att pappa ska komma hem nu. Inte alltid det lättaste att förklara för en 2,5 åring att pappa måste jobba:/.
Nu ska jag tappa upp ett varmt bad, sen blir det en massa frukt framför tvn.

1 kommentar:

  1. härligt med ute dag och äta picknick ute =) de är gud värd det. min alex älskar också va ute :) kanon det. kram

    SvaraRadera