måndag 24 maj 2010

Virrpanna

är precis vad jag är.
Trodde att jag hade glömt mobilen i skåpet på jobbet igår. Så idag när jag skulle ner med Oliver till tandläkaren en snabbis så sprang jag in för att kolla. Men inte låg den där heller:/. Trodde den seriöst hade blivit stulen eftersom jag hade kollat så pass noga hemma.
När vi kom hem gjorde jag en ordentlig genomsökning igen. Gissa vad som låg under soffa:). Hade ju så dåligt batteri igår så den hade dött när jag åkte hem, så därför gick det inte att ringa till den. Aja lost and faund nu iaf;).

Har för den delen ringt försäkringskassan igen och äntligen ska jag få resten av den tillfälligt föräldrapenningen utbetalt:). Känns dock lite jobbigt att man måste ringa och tjata hela tiden:/.
Har även flyttat över mitt gamla mobilnummer. Så om en vecka eller så borde jag kunna nås på mitt vanliga nummer.

Nu ska vi äta middag här hemma. Pastagratäng fick det bli idag.
Vad ska/har ni äta/ätit för middag idag?

Ps. det gick jättebra för Oliver hos tandläkaren idag. Som jag trodde så gör dom ingenting, men det finns iaf dokumenterat nu. Hon tyckte även jag kunde kontakta vårat försäkringsbolag. Tycker att personalen på dagis borde ha gjort en anmälan, men jag får fråga sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar