fredag 14 maj 2010

Fredagsmys

känns verkligen kanon att få långhelg den här veckan.

Har precis pratat med försäkringskassan så nu har jag lite pengar som är på ingång. Fick dessvärre inte för alla eftersom intyget från dagis inte hade kommit in:/. Aja dom skulle skicka ut nytt som jag kunde fylla i resten på så skulle jag få resten av pengarna så fort som möjligt.

Idag ska vi äta tacos här hemma. Ska bara vänta på att sambon kommer hem vid fyra.
Sen ikväll hoppas jag vi kan få i säng Oliver i skaplig tid så jag och H kanske kan kika på en film och ha det mysigt:). Annars så får ju självklart Oliver vara med på det också, så det spelar inte så stor roll.

Nu ska jag krypa ner i soffan där Oliver ligger och sussar gott.

1 kommentar:

  1. mysigt med tacos :) vi tänkte också äta de med vart bjudna på middag till min svärmor o svärfar =) hihi.. kram

    SvaraRadera