lördag 15 maj 2010

Jag älskar

det här vädret som vi har haft idag. Precis som sommar har det varit:).
Vi började dagen med att äta frukost ute. Sen blev det att dona lite på tomten på förmiddagen. När det var dags för lunch gick vi faktiskt in och åt den, men gick ut direkt efter. Tog Oliver i vagnen och Yoshi i kopplet och gick på en promenad så att Oliver kunde somna. När vi kom hem och Oliver som så passade jag på att tvätta bilen medans H klippte gräset. Visst luktar det helt underbart när man har klippt gräset första gången, det luktar sommar.
När jag hade tvättat bilen bestämde jag mig för att gå på en promenad till mamma, där vi även skulle grilla idag. Vi har verkligen haft en toppendag idag. Och för den delen så tror jag till och med att jag har fått lite färg på min bleka kropp;).

Imorgon hoppas vi på lika fint väder då det blir en utedag då också. Vi ska upp på Björnvallen och kika på fotboll hela dagen:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar