måndag 31 maj 2010

Måndagslista

idag är jag glad för att...
  • solen skiner ute. Och det verkar som om att det ska vara skapligt väder resten av veckan.
  • jag har varit på utflykt med jobbet idag. Hoppas att det finns någon som vill hänga på till Fjällnora för lite picknick och kanske lite bad snart;). Det var verkligen supermysigt där.
  • Oliver blev superglad när jag kom och hämtade honom på dagis idag.
  • snart är det semester:).
  • jag är ledig fredag, lördag, söndag den här veckan. Plus att jag slutar tidigt på torsdag, me like;).
  • vi har plockat en massa liljekonvaljer i helgen så nu doftar det underbart här hemma. Satt självklart en stor bukett på pappas grav, det var ju hans favoritblommor.

1 kommentar:

  1. Nope, ingen student för oss på fredag. Jag ska bara sitta med tentan. Har tid mellan 9 och 24 för den, tjoho! Skönt när den är klar dock.

    Massa lek måste det bli ja. Jag är sugen på cykelturer :) Alexander tycker det är tokmysigt att cykla :) Hämtade honom med cykeln i måndags och i tisdags sprang han mot cykelstället i tron att jag hämtade honom med cykel då med, hihi.

    SvaraRadera