onsdag 26 maj 2010

Kontot länsat

nej då, bara nästan;).
Känns jätteskönt att ha fyllt upp skafferi, kyl och frys ordentligt. Vi handlade ju för ca 2000:-.
Vi var ju även in på mediamarkt, så nu måste jag fundera på vilket av kamerorna jag vill ha. Sen skulle även H kolla så vi inte kan hitta någon billigare på nätet. Annars ska jag nog stå till när jag ska skjutsa in Eva & Cillan till stan. Å vad jag längtar:).
Självklart var vi ju tvugna att gå in på toys"r"us när vi ändå var i närheten. Haha snacka om misstag när man är småbarns förälder;). Vi fick iaf med oss en jättefin pool till plutten, en liten fotboll och sen lite bollhavs bollar också. Visst är det konstigt att man får sån ångest när man ska handla något åt sig själv, men när man handlar åt dom små då spelar det ingen roll vad det kostar:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar