lördag 8 maj 2010

Lördag

= jobba 13h, inte det roligaste kan jag säga. Men det är inte så mycket att göra åt, bara att göra det bästa av situationen. Idag ska vi köra lite knyt på jobbet. Jag har fixat köttfärspaj, sen ska vi ha sallad,bröd och kräftor som vi personal ska mumsa på;). Kan ju säga att det är tur att jag jobbar med dom bästa på helgerna, annars hade jag nog aldrig pallat.

Har för den delen inte sovit något alls inatt typ. Oliver är lite förkyld, det har inte märkts så mycket under dagen men inatt så hostade han så pass att han kräktes:/. Stakars mammas lilla bebis:(. Sen har han även vaknat typ 100 ggr ( tror det är på grund av att han håller på att få en jäkla massa tänder) så man kan ju säga att jag känner mig lite seg nu.
En trött mamma Maria önskar alla våra fina läsare en trevlig helg:)

2 kommentarer:

  1. Oja, arbetas kollegorna gör mkt, håller jag med om :)

    Stackars oliver som hostar så mkt.. hoppas han blir bra snart. kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni myser till det på jobbet :) Blir ju lite lättare att jobba långpass då.
    Hoppas Oliver är bättre nu! Här hemma har vi en till som sover illa. Hoppas faktiskt på att de sista tänderna ska komma på en gång nu så man slipper det där sen. Bara 4,5 kvar för den sista hörntanden kommer nog närsomhelst...

    SvaraRadera