måndag 10 maj 2010

Måndagslista

Idag känner jag mig glad för att...
  • kursen jag går fortsätter vara grymt bra. Kul att det är en dag kvar också:).
  • jag hann med lite shopping idag och det blev till mig till och med;).
  • jag har en son som betyder allt för mig.
  • jag har en sambo som jag älskar så otroligt mycket.
  • Oliver fick jättefina foppa tofflor från sin farmor när dom var på marknaden i lördags+ en ballong. Han fick även en jättestor ballong av sin mormor:). Är så otroligt glad att Oliver är omgiven av så mycket kärlek.
  • Eftersom jag går på kurs på mina lediga dagar så får jag ledigt onsdag och fredag ist. Vilket betyder långhelg för min del, det gillar vi skarpt.
  • på onsdag har vi planer på att träffa fina vänner.
  • hoppas vi kan få ihop någon lekdate i helgen.
  • har köpt hem jordgubbar som jag ska mumsa på när jag har fått isäng lilleman:)

Min shopping bestod av:Två linnen, ett grönt och ett svart. Och blommiga leggins

En lite mer rättvis bild på fynden. Blev så suddig bild när jag skulle knäppa med dom på. Är iaf toknöjd:)

1 kommentar:

  1. Vad kul att du shoppat till dig själv för en gångs skull :) Fint! Kul med lite nytt till sommaren.

    Angående onsdag så har jag glömt att svara påmindes jag om nu, hihi. Vilken tid har ni tänkt er och så? Alexander ska förmodligen på dagis idag. Han har inte vaknat än dock?! Men jag tror han bör vara frisk på onsdag då. Jag behöver bara plugga en del så vi kan inte alltför tidigt...

    SvaraRadera