söndag 9 maj 2010

Äntligen över

har jobbat färdigt för ett tag fram över. Tyvärr så är jag inte ledig imorgon eller på tisdag utan då blir det kurs igen. Ska jag vara ärlig så gör det inte så mycket eftersom kursen verkligen är grymt bra. Sen har jag tagit ut onsdag och fredag som lediga dagar ist. Så det blir ännu en långhelg med andra ord, inte mig emot;). Får väl hålla tummarna för att det ska bli lite bättre väder så man kan vara ute och kanske ta en eller två grillningar:).

Blev en liten speciell dag på jobbet idag. Oliver kom dit efter lunch och stannade där tills det var dags att åka hem. Kan säga att det var mycket uppskattad av alla gamlingar, dom lös verkligen upp när dom fick syn på honom. Och Oliver slog självklart på charmen och skulle göra så att alla skrattade och var glada:). Så idag slapp jag den riktiga abstinensen efter min lilla son, haha. Brukar ju ha det efter jag har jobbat helg annars.

När vi kom hem städade vi lite (efter ett utbrott fick jag även H att hjälpa till). Sen åt vi lite mat och efter det blev det bad för lilleman. Har även hunnit med lite fika nu precis. Smörgås till Oliver och sen tog vi lite vattenmelon också, mums.

Nu ska jag också ta mig ett varmt och skönt bad, sen ska jag mysa ner mig i soffan. Blir nog en tidig kväll för min del ifall jag ska orka med morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar