tisdag 11 maj 2010

Sista dagen

Måste säga att det känns lite tråkigt att det är sista dagen på kursen idag:/. Jag vill ha mera utbildning;).
Just nu sitter jag och mumsar på jordgubbar och vattenmelon:).
Får ju äta en riktig frukost när vi kommer till hotellet, men vill ha lite i magen innan jag åker. Annars tuppar jag nog av innan vi är framme, haha.

Hände förresten en hemsk sak när jag åkte hem igår. Det hade skett en bilolycka på väg hem från kursen. En personbil och en bil hade frontalkrockat. Personen i bilen som tydligen var en äldre kvinna (80 års åldern) fick så svåra skador så hon hade tyvärr avlidit på sjukhuset:(.
Usch vilken jobbig känsla det var att sitta där och vänta. Dels att inte veta vad som hade hänt och sen att det faktiskt fanns chansen att man kände någon i olyckan:/. Usch fick en sån klump i magen som jag sen hade hela kvällen.
Tycker det är så fruktansvärt tragiskt när sånt här händer.

Nej nu får jag ta och rycka upp mig. Måste åka till bussen så jag inte missar den.

1 kommentar:

  1. vilken tid ska ni vara på nickis? jag jobabr först. kram

    SvaraRadera