tisdag 25 maj 2010

Känns bättre redan

har städat undan lite här hemma medans jag och Oliver lyssnade på Bryan Adams, tycker verkligen att han är grym.
H kom hem från stan för en stund sen. Han har varit in med Robban för att hjälpa honom med att hitta ett bra ljudsystem tror jag. Med sig hem hade han iaf lite leksaker till plutten våran. Dels en liten kärra, fylld med leksaker som han kan ha i sandlådan + två små bandyklubbor.
Sen misstänker jag att det kan följa med något hem imorgon också;). Är ju lite sugen på att åka till mediamarkt för att kolla kamera och då lär man ju även ta en titt inne på toys"r"us.

Svärmor ringde även för en stund sen och berättade att hon hade två fulla kassar med sommarkläder till Oliver:). Snacka om lättnad, började få lite smått panik över just det. Har ju inte hunnit handlat så mycket än. H är och hämtar kläderna nu så då kan jag gå igenom dom medans jag kollar på Desperate housewives.

Tyvärr så har jag också fått redan på lite tråkiga nyheter också. Vill inte ta upp det här, men blir ändå så ledsen över att vissa människor inte kan uppskatta vad dom har. Att dom inte kan se allt bra dom faktiskt har i sitt liv. Att dom tyvärr fastnar i det negativa. Och framför allt att dom inte förstår att den största gåvan man kan ge någon är att visa att man verkligen finns där för dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar