torsdag 1 november 2012

Börjar ledsna nu

när jag kom och skulle hämta barnen på förskolan idag så hade William precis KRÄKTS. Min enda tanke var WHAT? Han var ju för fasiken magsjuk förra veckan. Men försökte trösta mig med att han kanske hade ätit för fort (även fast jag kände på mig att så inte var fallet). Hann inte mer än innan för dörren här hemma så kräktes han igen och har hunnit gjort det två gånger till fram tills nu. Känner på mig att det här kommer bli en lång kväll och natt. Det gör det ju inte lättare att han verkar hungrig och vill äta hela tiden, men det kommer ju upp lika fort.
Aja blir VAB för sambon imorgon och så antar jag att det bara är att ställa in helgens planer. Men så är livet med småbarn, speciellt när dom går på förskola och det är höst.
Skönt att jag har semester i helgen i alla fall, så jobbar kväll imorgon sen är jag ledig fram till onsdag. Hoppas hoppas vi hinner kurera oss fram till dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar