fredag 16 november 2012

Sista helgen

Japp första passet på min sista helg framöver är avklarat. Gick som vanligt kanon bara man väl var där. Imorgon blir det långpass 8-21 så borde nog ta och krypa i säng snart.

Var för del delen hos BM i onsdags,vilket inte gick kanon direkt. Hade en pissdag som jag har emellanåt och hade inte fått i mig varken mat eller vätska sen kvällen innan. Allt jag försökte med bara kom upp igen. Brukar få så när jag är riktigt trött. Barnmorskan ville helst sjukskriva mig resten av jobbtiden eftersom hon såg på mina värden att jag inte var på topp. Sen hade SF måttet inte ökat så mycket, men det behövde inte betyda något bara det ökar mer till nästa mätning. Sa att jag skulle känna efter ordentligt och om jag inte orkar så sjukskriver jag mig, men hoppas ju på att jag klarar dom sista passen, har ju bara 8 arbetspass kvar nu trotts allt.
Nej nu blir det att krypa i säng så man orkar med morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar