torsdag 29 november 2012

Bra planering

jag har hela tiden sagt att snön och kylan gärna får vänta tills jag slutar jobba. Nu har jag jobbat mitt sista arbetspass och behövde bara åka i snön en enda dag:). Så nu får både snön och kylan komma med sann glädje. Får se om man orkar med någon pulkaåkning med ungarna i helgen. Har ju en he ldel annat inplanerat redan. Först måste jag få fram jul sakerna på lördag och på söndag ska vi på kalas. Annars får det bli på måndag när jag ska dra med sambon med;). Då blir det förmodligen pulkaåkning och korvgrillning med några vänner, skoj skoj.
Imorgon blir det en fullspäckad dag också. Första öf och försöka knäppa ett nytt syskonkort då det på dagis inte blev så bra. Sen 4 års koll med Oliver kl 13. Sen ska jag hem och göra mig i ordning för att åka till stan och möta upp finaste Malin för lite tjejmys. Först blir det käk sen bio. Kunde nog inte börjat min ledighet på så många bättre sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar