måndag 29 oktober 2012

Ny vecka

och en extremt sliten mamma. Båda barnen är uppe och kikar på tv och äter smörgås. Idag fick man inte sova länge, William bestämde sig för att det var morgon 1h innan klockan skulle ringa. Som tur var somnade jag TIDIGT igår så även om jag har varit uppe flera gånger inatt så känner jag ändå att denna dag kommer att funka trotts allt. Är ju ganska stor tröst att veta att jag slutar redan kl ett idag. Var tvungen att sluta tidigare eftersom förskolan har planeringsdag och H ska hinna till jobbet. Ibland är det bra att jobba skift och gå om varandra;).
Båda barnen är för den delen friska igen. Vet inte vad Oliver åkte på, men han hade hög feber i ca ett dygn och sen när den försvann så försvann även prickarna. Fick höra nu i helgen att det var fler på förskolan som hade haft så.
Oliver ska få åka och leka med Axel idag eftersom förskolorna är stängda och han är SÅ glad. Haha stackars H som kommer bli sönder tjatad innan kl blir 10 och det är dags att åka.
Nej nu ska jag borsta gaddarna sen är det dags att bege sig mot jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar