onsdag 21 november 2012

Hipp hipp HURRA

för Oliver som fyller 4 år idag:).
Dagen har varit riktigt bra. Både jag och sambon hade tagit semester så vi kunde ägna oss åt ungarna helt och hållet. Blev först paketöppning i sängen, sen mysfrukost med plättar. Efter det var det bara att packa i ordning för att bege oss in mot Leos lekland. Kan verkligen rekommendera att åka dit mitt i veckan istället för på helgen. Det var i princip bara vi + jag tror det var 3 familjer till där. Hur underbart som helt, finns nog till och med chans att jag får dit sambon igen;). Fördelen med att jobba skift att man faktiskt kan utnyttja saker som denna. Kommer nog säkert bli några resor dit nu när jag går hem på havandeskapspenning och mammaledighet och H har sina lediga veckor. Perfekt att kunna ta storhandlingen efteråt med, båda barnen var helnöjda med att få åka varsin bilvagn inne på citygross. Har även hunnit med första kalast och Oliver är SÅ nöjd. Tack till er alla som var här och firade vår Oliver idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar