söndag 4 november 2012

Som vi trodde

var det bara att ställa in helgens alla planer.
Jag tillbringade gårdagen inne på toan eller i sängen. Och nu på morgonen var det Olivers tur att kräkas, även H kort därefter. Så nu har hela familjen legat. Blev ju en trevlig semester. Men det är ju bara att tänka positivt, jag slapp ju karensdagen iaf;).
Nu hoppas jag verkligen vi är pigga och friska till på onsdag så man kan åka till jobbet. H lär ju bli hemma i alla fall imorgon.
Själv jobbar jag bara två dagar nästa vecka:). Så som planerna är nu ska vi försöka åka ut till Ekeby en sväng i helgen. Oliver ville hinna med mycket där ute, både vara hos mormor och leka med Amanda och sen åka till Tobbe och åka traktor. Får se om det kanske får bli två svängar dit ut i helgen;). Men bara vi är friska så passar det mig perfekt eftersom H jobbar hela helgen.
Nej nu ska jag fortsätta med saneringen och tvätten här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar