söndag 25 november 2012

Kalas 2 avklarat

igår hade vi min familj här och grattade Oliver. Märks att jag har en stor familj då vi blev 20 personer och då var det bara dom närmaste. Men mysigt var det:). Första gästerna kom strax efter 13 och dom sista gick strax innan 19.30. Så kan ju säga att jag var skapligt slut igår och för att inte prata om idag. Tog en powernap på sisådär 3 h vid lunchtid, haha. Vaknade till liv igen vid två och då gick sambon och Oliver ut en sväng så Oliver fick köra lite fyrhjuling. William låg i soffan och sov så jag la mig med honom och mös där ett tag. Oliver är i alla fall galet nöjd med alla saker han fick igår, han hade jättesvårt att komma till ro igår kväll även fast han var jättetrött. Men med mutan att han fick ha cementbilen i sängen då han sov så gick det till slut;).
Nu försöker jag tagga till kommande och sista arbetsveckan på jobbet. Hoppas vi får i säng ungarna i tid ikväll så man kanske hinner hyra någon film innan sängen kallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar