fredag 9 november 2012

Fredagen är här

japp och ledig var man också, eller har tagit mig ledigt eftersom William har fått 1,5 års sprutan idag. Börjar kännas tungt att jobba nu, eller egentligen inte är bara så otroligt trött den tiden jag inte jobbar då jag lägger nästan all energi på att orka jobba dom här sista veckorna. Så hemmet får ta sitt och att hinna storstäda till första advent som jag brukar är bara att glömma. Måste dock försöka hinna putsa fönsterna innan det blir allt för kallt ute.
Nu ska jag börja packa i ordning väskan för en övernattning hos mor med mina barn. Ska ut och gratta lillasysters pojkvän idag och hade även planerat att åka ut imorgon så Oliver får leka lite med Amanda. Så då kan vi lika bra sova över där så slipper vi åka fram och tillbaka. Sen får sambon som ska jobba hela helgen äntligen en hel natts sömn. Sönerna sover inte direkt bra just nu, vilket har lett till två otroligt trötta föräldrar här hemma. Får väl hoppas på att han kan sova, tror han sover lite dåligt när vi inte är hemma, men är han riktigt trött så borde det nog gå. Själv tänker jag nog passa på lägga mig och sova med William imorgon när han ska sova middag. Oliver kommer ändå ha fullt upp med Amanda.
Nej nu börjar det bli mycket svammel här så det är nog lika bra att avsluta.
Önskar er alla en fin helg.

1 kommentar:

  1. Usch, vi har också jobbigt med pojkarnas sömn men problemet ligger i att de har svårt att somna. Gick dock kanonbra igår när Alexander fick ligga på madrass på golvet i Gabriels rum så nu flyttar de ihop i samma rum igen :) Hoppas ni fick sova i natt!

    Sen tycker jag att det är dags att ses! :)

    kramkram

    SvaraRadera